torsdag 10. desember 2009

tittel

Igår fikk eg no unna ca alle julegavan :) Trur eg fikk handla alle eg sku kjøpe tell, bli jo litt domt vest eg har glømt nån. Så skal eg no fyre avgåre nån julekort tell di her søringsvænnan mine,å skottn. Har jo fådd fra dem kvær jul sia folkehøyskoln så. Åsså måtte eg jo handle julegave tell Gismo ,han fikk den no igår . Va en genser åsså va det fire små sko sia han syns det e så kaldt på fotan når det e under minus 5,å sia eg går endel tur så tenkte eg at det va lurt. Men skoen passa han ikkje,dem va før stor å han va litt av et syn da han hadde dem på seg, heile familien satt å flirte så av han at eg e ganske sekker på at han enda e førnærma.
Ikveld skal vi no å se på skoleforestillinga Jakten på selvtilliten på Vonheim. Satse på at de her skoleongan e flink,å det e dem sekkert :)
Hmm,. ja ellers en det så har eg ikkje så mykkje på hjærte trur eg..
Va no å kjøpte gravløkte så eg å Tonje skal fare å sette på Eivind si grav på jul å nyttårsaften. Ei før han å ei før Jeff, sia vi ikkje har grav tell Jeff her i Norge så trur eg ikkje Eivind har nåkka imot at vi tenne lys før Jeff åsså på grava hannes. Det blir vell en tur på grava tell far åsså på julaften regne eg med. Blir no rart men det e no vest bare sånn live e..

På lørdagen e det vennersvenner julebord på pionerhuse,å eg rægne stærkt med at det kjæm tell å bli omså kor arti. Julebord har jo en tendens tell å ta av så :) Trur no det e endel folk som skal på det åsså. Ikkje det at eg trur eg bli å kjenne så mange dær men det blir nokk arti uansett :)

jaja over å ut før no :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar