torsdag 3. desember 2009

en stille stund

Ja på natta e det jo de fleste tanka verkeli kjæm fram. Kan ikkje sei at det bestandi e like lett å få sove. Men det e vell naturli det når man kansje ikkje har fådd bearbeida alt. Men når eg legg meg så kjæm ofte de bæste tækstan i hode mett, men gidd jo aldri å stå opp å få dem ned på nåkka papir, men idag så hadde eg dataen atmed meg, å eg bynte å skrive. Skreiv mykkje før eg bynte på et dikt.
Så her e det,tenkte eg kunne dele det å iåmed at ca ingen læs bloggen min så e det jo bare å fyre laus!:p

----------------------------

eg skulle ønske eg kunne hadd dine vinga
som eg hadde i drømmen
jaga sommarfugla tell sola skinte meg i øyan
natta stjælte øyan mine
da fikk alle se en engel
Eg fikk røre den magiske skyen
Nån ganga sku eg ønske eg va deg
at eg va en engel

du fer å flyg rundt meg
å alle de du ælske
dine små besøk får meg tell å gå jønna dagan
Eg sku ønske eg hadde et par vinga som eg hadde i min drøm
eg va fanga i paradis
sku ønske eg aldri åpna øyan mine
Nån daga sku eg ønske eg va en engel
som deg

Nån daga sku eg ønske eg va som deg
en engel med dine vinga i paradis...

----------------

Det mæste som kjæm ned på papire å på trøkk har jo som regel med alt så har skjedd å jøre, det jør ikkje meg nåkka for når eg har fådd det ut på papire eller dataen så e det liksom så mykkje lættar.. Satse på at bloggen blir litt meir arti å læse når ting i hode ikkje svirre så mykkje! :) El det svirre no heile tia dær, men når det e ikkje e så mykkje rot dær..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar