torsdag 3. desember 2009

Straks JUL!

No e det jo straks jul nåkka vi alle veit! Eg både grue å glede meg tell julaften, uansett så blir det no ei kjæmpe fin jul vill eg tru sjøl om det åsså vill bli tongt.
Men med alle gode minna å historia så kjæm det nokk tell å gå supert. Litt rart blir det no på de årlie julefæstan, men no e vi endeli kommen tell det ponkt kor vi kan prate å flire om dem som e gådd bort. Å det e jo positivt.
Mona skal jobbe på julaften så det blir inga pakkeåpning på åss før 1juledag.
Jule følelsn e vell ikkje kommen heilt enda, men den kjæm væll vill eg tru.

Idag har eg faktisk læst en blogg som ho Regine Stokke har skrevve. Utruli trist blogg å eg bei sjikkeli rørt av den. Håpe et mirakel skjer å at ho får oppleve alle drømman sine som ho satte seg før ho fikk vette at ho hadde kreft.
Alle mine tanka idag går tell ho å hennes familie!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar