fredag 18. desember 2009

straks jobb

Jepp jepp da er det snart jobb. Tenkte jeg skulle begyne å skrive bokmål selv om det kommer til og bli endel skrive feil. Men det går vell bra.

Våknet til mye bjeffing, elektrikern kom å Gismo måtte jo selvfølgelig gi beskjed. Noe jeg ikke satt så stor pris på. Men måtte bare stå opp da, å nå har jeg sittet i denne stolen helt siden jeg sto opp. Skal på jobb om 45min så jeg må vell snart gå og årdne meg. Har veldig liten lyst å dra på jobb idag, men vi fikk inn en sykemelding så da må jeg. Blir jo mer penger på meg da. Men må jobbe lille julaften, julaften å nyttårsaften. å litt i romjula, blir ikke så mye juleferie på meg nei, men det skal vell gå.
Nå er kongvinter kommet med mye snø til oss så nå er det ikke lenge før det blir ut å leke i snøen.
Nei nå må jeg vell gå å ordne meg klar til jobb. HUrra som jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar