torsdag 3. desember 2009

Regine Stokke

Den bloggen eg læste idag som ho Regine Stokke har skrevve,å ho som eg sendte tankan mine tell tiliar idag. Ho vant kampen over kræfta å e no en engel.
Litt rart å tenke på at eg satt i fire tima istrækk å læste bloggen hennes å at eg å Tonje prata om ho å kor bra det va at ho fikk oppleve så mykkje sjøl om ho va syk. Å idag døde ho med lillesøstra,mora ,far å katta ved sia si. Eg bei så trist da eg læste det at eg tok næssn tell tåran. Jønna bloggen hennes verke ho som ei stærk jenta det va ho jo åg, men innimellom innrømte ho at ho va bare et menneske å så klart va ho redd før å dø å ho ville heller at kræfta sku ramma nån andre en ho.
I bloggen sin e ho heilt åpen å ærli om kordan det e å få kræft å kordan det e å få høre at ho kansje bare har vekke-måna ijænn å leve. Ho skriv åsså åpent å ærli om kordan ho tenke på døden å at ho ikkje vil førlate famielien sin. Ho va redd før å ikkje eksistere meira. Men eksistere det jør ho så længe folk ho e glad i e på jorda. Sende alle mine tanka på nytt å kansje kraftiar denna gangen tell familien hennes å vænnan hennes som no står framfor ei ganske tøff tid.
Skulle ønske at døden va nåkka som ikkje fantes, men sånn e det altså ikkje desverre.

Bloggen hennes e på blogg.no å e nr 3 mæst læste på den topp ti lista.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar