mandag 3. mai 2010

Bedre sent enn aldri!:)

Ja i forje blogginlegg hadde jeg altså funnet drømmejobben!:D Meeen ,det er altid et men, det var drømme jobben det var bare ikke drømme kolegaer og drømme plass! Men så fikset jeg meg jobb her hjemme i bygda i en stall hvor jeg var mye i da jeg var liten. Der går dagene mine til å måkke dritt og trene travhester. Det er drømmejobben! Ikke så mange folk rundt meg som jeg må forholde meg til å ikke tidspress. Desuten var det utrolig godt å komme hjem til lille Gismo igjenn. Men kunne godt ha tenkt meg å flytte hjemmefra til en egen leilighet. Men her i Rossfjord er ikke det å oppdrive så da blir det pikerommet litt til. Men stortrives med det også så har ingenting å klage på den fronten. Ellers så har jeg begynt på mitt 23. år ikke det at det er så stort men hver bursdag er jo en fest! ;)
Det har også kommet et nytt familiemedlem en alaska huskey som heter Raya og er lillebroren min sin, men med alt styret skulle man tro at den hunden også var min. Hadde ikke vært meg imot.
Ågså er det jo snart sommer,å da skal jeg? Ja det er noe jeg lurer fryktelig på! Er så mye jeg kan være med på men vet ikke om disse pengene strekker til. Noe jeg har veldig lyst til er å dra ned til Selbu på sommerfestivalen dær. Med tanke på hva som skjedde der i fjord så er jeg litt usikker selv om jeg ikke var der. Men det sitter vell litt igjenn i plassen. Blir vell til at jeg drar :) Også vil jeg gjerne til Lofoten sammen med min søster on noen av hennes venner. Også er det ganske mye annet også men de tingene trenger jeg ikke ta stilling til nå, de får jeg ta som de kommer.
Denne sommeren skal jeg å alle jeg står nær gå gjennom uten sorg og bekymringer!:D Ingen ting får lovt til å skje!:) Gleder meg faktisk til sommeren :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar