fredag 25. september 2009

dårli start på dagen

Våkna av at eg hadde sjikkeli ondt heilt øverst i magen ,ca dær magesækkenligg å da eg røyste meg så kom kvalmen! Va sekker på at eg skulle omkomme eller nåkka. Men det jikk no fint.. Lå på sofaen i nån tima m spybøtta neffør på golve i telfelle. Men har ikkje spydd en einaste gang!:)
No føle eg meg heilt fin inga kvalme å inga ondt i magen ;) Kroppen e bare litt slitn kjennes det ut som.. Imårra fer Tonje tell sydn å skal være dær ei vekka så ikveld skal eg ha litt kvalitetstid med ho :) Å imårra skal eg faktisk være ædru å mæst sansynli bare sette heime å se på tv å ete masse godteri :) kan ikkje huske eg sist satt heime på en lørdagskveld. Har no jobb imårra åg , men e jo færdi i 5tia så det e ikkje nåkka stress :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar